Отримання ідентифікаційного податкового номера для іноземця в Україні, дуже кропітка процедура, за якої потрібно звернути увагу на деякі нюанси. Для отримання ІПН необхідно зібрати певний пакет документів та звернутися до територіального органу Державної фіскальної служби України. Індивідуальний податковий номер (ІНП) — це цифровий код, необхідний кожному платнику податків для обліку у фіскальних органах. Протягом усього життя ІПН не змінюється (крім випадків, пов’язаних із релігійними переконаннями). Після смерті платника податків реєстраційний номер втрачає актуальність і не може бути наданий комусь іншому. Дані, пов’язані з номером, зберігаються у архіві 75 років. Для отримання ІПН, іноземцю необхідно подати такі документи:
- коли в іноземця при отриманні ІПН місце проживання зареєстроване за адресою іноземної країни, і він має посвідку на проживання в Україні. У такому разі необхідно подавати ті ж документи, тільки в органах ДФС пред’явити копію свого посвідки на проживання.
- Якщо виникла потреба змінити персональні дані (ім’я, прізвище, по батькові) – картка платника податків підлягає заміні. Але в такому разі змінюється лише картка, а не сам реєстраційний номер.
- Усі дані вносяться до реєстру державною мовою. Саме з цієї причини, для отримання ІПН іноземному громадянину, необхідно зробити переклад документів українською мовою, а також завірити його у нотаріуса.
У такому разі необхідно подавати ті ж документи, тільки в органах ДФС пред’явити копію свого посвідки на проживання.
У такому разі необхідно подавати ті ж документи, тільки в органах ДФС пред’явити копію свого посвідки на проживання.
по батькові) – картка платника податків підлягає заміні. Але в такому разі змінюється лише картка, а не сам реєстраційний номер.
по батькові) – картка платника податків підлягає заміні. Але в такому разі змінюється лише картка, а не сам реєстраційний номер.